Amsterdam, 09. 01. 2010. - Nakon iznenadne smrti, kako javljaju holandski, flamanski i nizozemski mediji, unatoč činjenici da je do prije neki dan bio živ - umro je Džoni!
Po svjedočenju nizoozemskih ljekara, Branimir Džoni Štulić, nekadašnji lider i frontmen grupe Azra, iznebuha, odjedared, u svojoj radnoj sobi, prevodići Homera, izdahnuo je.
Ovaj nekada poznati popkantautor koji je obilježio epohu Novog vala u počivšoj SFRJ, i koji se već desetljećima nalazio u egzilu u Nizozemskoj, tek ponekad se odazivajući radoznalim novinarima iz bivših republika SFRJ, skončao je život na neprijatan način.
Iako to nije potvrđena verzija zbivanja, inspektori nizozemske policije, ustvrdili su da je počivši roker spontano skončao na najtanjoj žici gitare koju je prethodno okačio o klin.
Ovime je okončana fama da će nekada omiljeni Džoni održati koncerte na prostoru Balkana koji je deklarativno toliko volio, o čemu svjedoče brojne njegove numere.
Brojni fanovi svih generacija našli su se u šoku, ali zasad nije poznato gdje će se održati sahrana ovog velikana. Vjerojatno je, kako javljaju nizozemski mediji, da je karizmatični Džoni ostvio oporuku s posljednjom željom, ali se za njom još uvijek traga.
B.S.
link | objavio be92 u 9. januar 2010 7:55:44
17 komentara:
- yzse je rekao:
Pre no što ljudi počnu da se primaju, molim te, reci nam odakle ti ta informacija?
Na Netu NE POSTOJI... ili ja ne umem da je pronađem.- » 9. januar 2010 9:31:35
- yzse je rekao:
I zašto taj posprdni stav?
Zašto ljudi koriste Štulića kao univerzalnu štaku i majku Terezu istovremeno (2 in 1)?
Kad god ne znaš šta vispreno da kažeš, a ti citiraj Štulića, najsigurnije je.
A kada Štulić izjavi da ga zabole za Azru, za koncerte i za nečije dečačke snove, pljuni po njemu.
Pljuni i zapjevaj...
Zašto se od njega sa punim pravom očekuje da ispuni naša sada već "kao na traci" koncertna očekivanja? I zašto se, na primer, od nas ne očekuje da ga ostavimo na miru, ako to želi i zabavimo se drugim igračkama?- » 9. januar 2010 9:46:33
- anagama je rekao:
Znaš kome je pevao pesmu :
Kako si glup,
kako si ohol dragi moj,
sudiš o mojim osjećajima !
Kako si ružan
u svojoj nezrelosti dragi moj,
izveštačen, bjesan , neshvaćen,
na tvome licu, praznuje veliko ništa
i da živiš tisuću godina nećeš uspjeti .
Vjeruj mi, daleko od istine,
daleko od istine,
daleko si ti od istine
Ne znaš?
Pa tebi :)))- » 9. januar 2010 21:38:49
- EGZEBETE (Neregistrovan) je rekao:
HAUGH
A NE>NE>NE
TO SU BILA :; "ZA KIM ZVONA ZVONE"
SECATE SE ODGOVORA?
-PA ZA TOBOM...
E<SAD ODO DA SE ......:(((((
NE VOLIM HEMINGVEJA ALKOSA
ZIVEO DUH SVETOG I NEKA NAS VECNO GREJE PEJOTL
HAUGH!- » 9. januar 2010 21:53:50
- pavlec je rekao:
Ja sam samo ponovio šalu koju je napravio Boris Bele (Buldožer) 1982. da vidim koliko su se vremena promenila. Moram priznati - drastično! Ali isto tako priznajem - to sam i očekivao. Ljudi su tada bili opušteniji, manje zatrovani lažnim moralom i, što je najbitnije, idolopoklonstvom. Ova vest je očigledna zajebancija, ali danas ljudi očito smatraju da se oko nekih stvari ne sme zajebavati. To je taj lažni moral.
Evo inserta intervjua Borisa Belea povodom tog događaja koji je skoro izašao za Ekran:
EKRAN: A ta šala s Johnnyjem bila je samo šala ili vam je on stvarno išao na živce?
BELE: Ma, ne, nije to bilo na osobnoj razini. Meni je on tada na neki način bio čak simpatičan tip. U stvari, sve se dogodilo slučajno. Mi smo odmah na početku, već na prvoj ploči, raščistili s tim šlagerašima i s ljudima iz drugih sfera, s estrade i tako. Brecelj je imao ono "Čobi Gabi". Onda su nas počeli zanimati oni koji su nam bliži. Činč se dosta družio s njim. Dogodilo se to da smo u Beogradu trebali imati koncert par dana prije nego u Kulušiću i kad smo došli u Beograd dan prije, svaki drugi kojega smo sreli, prijatelj, znanac, rekao bi nam: ma, znaš što je Johnny učinio u SKC-u, imao je sedam koncerata zaredom, to je bilo vau... Ludnica, ne? Super, ne? Mi smo imali dogovorena dva koncerta i on je doista tada bio popularniji. Pa i sad je veća zvjerka. I onda sam ja u sobi hotela Slavija smišljao kako početi koncert. Još imam taj originalni govor napisan na hotelskom papiru. A stalno je tu bio prisutan Johnny. I počeo sam pisati govor noć uoči koncerta. A na koncertu svjetlo nije radilo, pa je koncert kasnio, dvorana je bila puna, svi su čekali, a ja sam još polazio od pretpostavke da sigurno u dvorani nema čovjeka koji nije bio barem na jednom od tih koncerata. I rekao sam daj da odmah krenemo žestoko pa da vidimo. Najprivlačnije je kod takvog štosa to što ne znaš kakva će biti reakcija. Mogu te na početku izviždati. A meni se uvijek sviđaju takvi izazovi, da ispipaš nešto što ti nije sasvim poznato. I onda sam došao sam na pozornicu i rekao da ne bismo trebali održati koncert jer se dogodilo to i to. Neću nikada zaboraviti taj uzdah cijele dvorane kad sam rekao da je umro Johnny. Čulo se samo "Hhhhhaaa". Pomislio sam da će me usisati, bio je to kolektivni udisaj. Toga u Zagrebu, na žalost, nije bilo. U Zagrebu smo to ponovili, ali se već doznalo, već su telefoni radili, nije tada bilo mailova. U Beogradu je to bio šok i onda je počeo govor. Vidjeli su da se zafrkavam i na kraju se prolomio pljesak. Zgodno je bilo da su ga u te dvije minute svi oni izdali, nitko ga nije branio.- » 10. januar 2010 0:08:31
- Anoniman (Neregistrovan) je rekao:
Dragi Pavle, prevodeći Homera? Pa Bele je pominjao situaciju u Poljskoj, samospaljivanje etc.. A ti, Homer.
- » 10. januar 2010 10:01:06
- pavlec je rekao:
Pa šta? 1982. Džoni se bavio problemima u Poljskoj, a danas se bavi prevođenjem Homera.
- » 10. januar 2010 20:25:51
- Stepski je rekao:
Dragi Pavle, Boris Bele je osobito duhovit čovek, što ti osobito nisi, ali su zato osobita tvoja koprcanja u nastojanju da to nekako prevaziđeš. Mene svaka tvoja akcija, podseća na pokušaj dubinskog ronjenja u plićaku. To nije ni najmanje duhovito, ali ume da bude vraški zabavno za posmatranje sa strane. Dobro, možda preterujem, ne baš svaka akcija, recimo, ovo sa pokojnim Džonijem nije ništa više od običnog blama. Ti sve to možeš nazvati zajebancijom, ali to je opet tvoje uzaludno batrganje da prevaziđeš samog sebe, za zajebanciju je potrebno imati osećaj kakav ti, ni izdaleka, nemaš. Dakle, ne uljuljkuj se, Pavle Ćosiću, tvoje zajebancije nisu odbačene zbog lažnog morala, već zbog tvog nespornog antitalenta za zajebanciju.
- » 10. januar 2010 21:31:24
- pavlec je rekao:
Hvala ti, Stepski, ko god bio i ostao. Ove reči na mene deluju kao melem na smrtonosnu ranu. Naročito me je ubedila tvoja argumentacija koja je u svakom smislu neoboriva.
Ako me zaista toliko prezireš, kao što mnoge ljude na ovom svetu preziru, voleo bih da znam zašto. Šta ti se u mom radu i dostignućima nije dopalo? Šta te to toliko pogodilo da ovako emotivno reaguješ na jednu ovakvu budalaštinu? Kojom strelicom i u koju bolnu tačku sam te ranio da se napraviš toliko blesavim i ovo nazoveš "uzaludnim batrganjem od prevaziđenog samog sebe!"?
To me prilično zanima pošto ovo niti je batrganje niti ima veze sa mnom, ali pošto bi ti očigledno voleo da jeste batrganje i da ima veze sa mnom, moja je želja da saznam istinu i otkrijem otkud toliki prezir i želja da veruješ da je to kao neko "pucanje". Ako ti je neprijatno da o tome direktno govoriš,mogu li da pogađam?- » 11. januar 2010 2:45:30
- Sanatorijum je rekao:
wow! neo se bori protiv morfeusa! (sad svi zapostavljaju one svoje ljigave kashe, skachu preko stola i dotrchavaju da gledaju sh'a ima...)
- » 11. januar 2010 7:20:36
- Stepski je rekao:
Ne, nije mi neprijatno da govorim, ali ne vidim zašto bih odgovarao na pitanja koja su, sva do jednog, zasnovana na hipotetičkom silogizmu koji polazi od netačne premise. Ne, ništa me nije pogodilo, ništa emotivno ranilo, ne prezirem te, niti mogu da zamislim format osobe koja bi tebe mogla prezirati i baš mi je žao što su moja terminologija i moje subjektivne konstatacije u tebi izazvale gore pobrojana osećanja, koja si pokušao meni da pripišeš. Takve pokušaje ja nazivam „batrganjem“, ali to je samo termin, koji ne mora biti precizan i jednoznačan, i stvarno nema potrebe da se jediš što ja u u tvojim „radovima“ vidim samo „koprcanja“, a ne vidim nikakva „dostignuća“. Da te kojim slučajem interesuje moja argumentacija, možda bi i imali o čemu da pričamo, ali kad već kažeš da sam bio dovoljno ubedljiv, meni ne preostaje ništa drugo nego da ti za ubuduće poželim veća dostignuća od ovog ispod kojeg se trenutno dopisujemo.
- » 11. januar 2010 10:30:13
- vrabac je rekao:
Pavle, što nisi objavio članak o Novom talasu na Posetilac blogu? Tamo mi je ponekad mrsko da komentarišem, ima likova koji su čak gori od ovih ovde. A tema je vrlo zanimljiva, da ne kažem bitna i otvorio si je na dobar način.
- » 11. januar 2010 23:24:26
- pavlec je rekao:
vrapče, imaš taj tekst na nspm sajtu, a ovde ga nisam objavio jer nisam mogao da ga iskopiram. onaj genije koji pravi softver za mojblog je izgleda smislio nešto najgenijalnije u istoriji interneta. ukinuo je ctrl+c - ctrl+v! čovek koji je ukinuo kopipejst! posle sam provalio kako se to radi. genije, šta da ti kažem, genije...
- » 13. januar 2010 22:13:51
- pavlec je rekao:
a ti si i mislio na nspm? mislio sam da misliš na city magazin. eto, ima ga i tamo...
i još negde, čini mi se...- » 13. januar 2010 22:15:16
- Sanatorijum je rekao:
jebote, ja se ne slazhem ni sa kim od vas, a ti, pavleche, ako tjesh to izbrisati onda si lepa brena minus seka aleksitj.
- » 13. januar 2010 22:48:24
- vrabac je rekao:
Da, video sam tekst na NSPM.
City magazin ipak ne posećujem. Nemam nerava za to.- » 13. januar 2010 22:48:30
- dare je rekao:
Dosta više NSPM-a. I dosta više toga da se slažem sa Stepskim, on i ja smo neprijatelji. I evo jedan smajli :) kad smo kod Lepe Seke, jer ona zavređuje ovaj post, pustite vi Džonija, on je seljak za ovakvu zajebanciju.
- » 13. januar 2010 23:16:48
